2016. július 12., kedd

Cé Ronaldo sérülése

Payet család Dimitrije
Hangtompított gyilkosi „Jeee!”
Kiáltással lépett oda,
S térd lerobbant, mint agg Skoda.

Lepke szállt Cé homlokára,
Ámde ebből nem lett kára,
Mert e molynál nem volt fegyver:
Csapásból egy nap csak egy ver.

Térdében szakadt a szalag,
CR7 nem fut, csak ballag.
Karrierben ez nem tető,
De legalább pihenhet ő.

Ha majd újra jobbul balja,
Gólörömét ismét hallja
A nép s megint víg lesz arca.
Egyébiránt hajrá Barca!

„Hagyjuk már ezt a Barca, meg Real fanatizmust! Magyar ember magyar csapatnak szurkoljon! Egy MTK-Paks is van olyan jó, mint egy El Kaszinó, vagy, hogy hívják ezeket a túlsztárolt spanyol rangadókat!” /Bognár György, a felcsúti Puskás Akadémia edzője és televíziós szakértő/

„Úgy tűnik, hogy sajnos 4-5 hónapot ki kell hagynom! Sebaj, egyrészt pihenek, másrészt felfogadok egy énektanárt, hogy tökélyre fejlesszem a gólörömnél hallatott szarvasbőgést! Túl akarom ordítani a lelátót!” /Cristiano Ronaldo, sérült portugál világsztár/

„Nem történt szabálytalanság, mert előbb a labdát értem el! Igaz, hogy csak azért, mert szerencsére valahogy közénk került. Eredetileg még az öltözőfolyosón kellett volna felrúgnom, de ott volt mellette Pepe, úgyhogy nem mertem...” /Dimitri Payet, francia válogatott futballista/

„Sajnálom, hogy Cristiano-t sírni láttam. A múltkor ő is sajnálta, hogy engem sírni látott. Mindketten sajnáljuk, amikor egymást sírni látjuk. Siralmas egy helyzet… Egyébiránt hajrá Barca!” /Lionel Messi, argentin világsztár/

„A páciens szakadt térdszalagjai olyan erősek voltak, hogy egyenértékűen csak vagy egy medve, vagy egy bivaly térdszalagjaival tudjuk majd pótolni attól függően, melyik pusztul el előbb a madridi állatkertben.” /Dr. Juan Carlos Rodilla, a Madridi Alkar és Féltérd Clinica (MAFC) sebész főorvosa és műkedvelő állatkerti altatóorvos/

„Ha a fent említett molylepkénél illegális fegyverviselés tényállását észleltük volna, kénytelenek lettünk volna azonnali kilövést foganatosítani! A robbanófejes rakéta hatására a terrorista gyanús molylepke a helyszínen detonálva exitált volna. A megvédendő világsztár térdszalagjai az akciónk során valószínűleg nem szakadtak volna tovább, ám őt magát lehet, hogy elveszítettük volna. Hiába, a mi munkánknak is megvannak a maga kockázatai, amit adott esetben mérlegelés nélkül vállalnunk kell!” /Csávás Kálmán százezredes, a Magyar Terrorelhárítási  Intézet (MTI) nemzetközi akciócsoportjának főparancsnoka/

„Kint kánikula, bent Frady vers! Hová meneküljek?! Épüljek bele a házfalba?! Én mint az Utáljuk Együtt Frady Endrét (UEFA)  kritikusi szakcsoport szóvivője ezennel szükségállapotot hirdetek! Szükségem lenne egy jó állapotú Frady Endre riasztóra, meg egy hűs és hermetikusan zárható fradyhatlan búvóhelyre! Anyám szerint be kellene ülnöm a fridzsiderbe, de pont tegnap pakolta tele öt vájdling frissen főtt csülkös pacallal! Csávás úr, nem kaphatnám én azt a mindenen túlsegítő fejlövést?! Inkább az, mint ez a vers!” /Puzsér Róbert, kritikus/

„Egy túlbuzgó terrorelhárító csapat egyszer elhamarkodottan az én homlokomon is felrobbantott egy tévesen fegyveresnek látszó lepkét, de nem vettem észre, mert nagyon mélyen aludtam.” /Chuck Norris/

5 megjegyzés:

  1. "Egyébiránt hajrá Barca!"
    Hajrá!

    Jópofa az "...orange..." reklám. :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem is tudtam, mit reklámoz, míg valaki meg nem mondta, hogy ez egy telefontársaság. Amúgy eltöprengtem azon, hogy a játékosokat nem zavarja-e, hogy a pálya körül színesen vibrál a palánk? :)

      Törlés
  2. Ezt most tudtam meg tőled. Eddig azt hittem, narancsitalt reklámoz.
    Gondolom, ha zavarná őket a vibráló palánk, már rég szóltak volna erről. Persze az is lehet, a reklámból befolyó összeg erősebben vibrál...:)))

    VálaszTörlés