2010. december 21., kedd

Börtönrock - ciklus


No.1.

Börtönben benn rossz lenni,
Nincs mi finomat enni!
Süss ráspolyt a kenyérbe,
Rácsot vágom felébe!

Az ablakon kiférek,
Gyorsan földet is érek,
Ki is fordul a bokám,
Na most sírni van ok ám!

Van ok ám, van ok ám, van ok ám,
Könnyben ázik a tokám, a tokám, a tokám!


No.2.

Börtöncellám ócska verem,
Cellatársam széjjelverem,
Utána meg össze-vissza,
Arcszeszemet, ha megissza!

Ha ellopja arcszeszemet,
Fogért-fogat, szemért-szemet,
Én is ellopom az övét,
Hadd essen le a nadrágjaaaa!!!
Jeeee!!!


No.3.

A börtön ablakába'
Soha nem sül meg a bab,
Mer' az ablak nem kályha,
És sose főz ott a rab.

Ha az ablak kályha vón',
Akkor ott sütne a rab,
Vagy pedig a vasalón,
S jól meghajtaná a bab.

Bab-bab-ba-rubam,
Bappenbumm!!!


No.4.

Sarokban ülök a bidén,
Nem szabadulok az idén.
Bidének hívom a küblit,
Hadd higgyem azt, hogy üblit!
Egyébként nem vagyok hanyag,
Alattam gyűlik az anyag.
Nem szórom szét én a szélbe,
Melegít engem a télbe'
Kész vagyok, hol van a papír?
Ellopta valamely'k tapír!
Ááááá!!!
Hát ezért hívom a küblit,
Bidének s hiszem, hogy üblit!


No.5.

Rút smasszerem bejglizik
Ott túl a rácson,
Nekem talán elhiszik,
Ez rossz karácsony!

Én is lennék smasszer, ó,
Ott túl a rácson,
S hörögnék, mint Nagy Feró,
Ez jeeee karácsony!


No.6.

Felső ágyon fekszem én,
S bal lábamnak tyúkszemén
Gombafoltot vakarok,
Szabadulni akarok!

Ne legyen itt gombafolt!
Kezemben, ha lenne colt,
Hamar bumm! a tyúkszembe,
Jaj, ott néz egy tyúk szembe'!

Á, nem tyúk, csak a tükör,
S benne sittes hatükör...
Ó, jeee!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése