2010. május 13., csütörtök

Túlélőshowman


Biztos úr, a vádja koholt,
Sosem ittam véralkoholt!

Csusszant ugyan némi cefre
Belém, miként vesztes futó
G oszlopból szomszéd F-re
Mélán -védharcolni, utó-.

Nem vagyok én szesz-fenomén,
Ki józanabb, mind üdvözül!
Jó, a szondát megfújom én…
De mely’ket a kilenc közül?

Belehánytam… Na és, baj az?
Mért nem cigarettát adott?!
Látszat ittasságra hajaz…
Nem egy egérraj szalad ott?

Új verdámon mért van e lék,
S mi ez a sok törött kocsi?!
Ez mind az én két ezrelék
Vérem miatt? Ezer bocsi!

Rendőrnő úr, fülbe gyónom
Spiccem s mindent szánok-bánok!
Látja, átizzadt a hónom…
Amit futottam, az ámok?

Szép ámokat! Asszem, megyek…
Tessék, túlélőshow jegyek!

8 megjegyzés:

  1. Hülye vers és hüle aki írta, annyit sem tud a dologról, hogy legalább halványí fingaja lenne, az ilyen élcverseket hatásvadászok írják. Annyira még jó a Sthl. hogy a farkához dörgölözz, hátha észrevesz valaki, te kis folt a járdán.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Névtelen! :)
    A nyelvtani hibáid ellenére örvendek, hogy leereszkedtél hozzám, hogy kommentelgess kicsinyég... ;-)
    Szepy (Frady)

    VálaszTörlés
  3. Ne haragudj, de ez a vers nálam sem üti meg az élvezhetőségi mércét.

    VálaszTörlés
  4. Nem haragszom. Mit tegyek? Kezdjek el bőgni?
    ;-)))

    VálaszTörlés
  5. Tök jó! Oda kell adni Sub Bass-nek, hogy reppelje el =)

    VálaszTörlés
  6. Oké, de ki az a Sub Bass? Tudod az email címét? :)

    VálaszTörlés
  7. teljesen jó a vers, nem értek egyet az előttem kommentelőkkel:)
    grat

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösszy Petró! :)
      Azért jó, hogy többfélék vagyunk, hogy egyik embernek ez tetszik, a másiknak meg az. Az emberiség is rég kihalt volna, ha minden férfinak ugyanaz az egy nő és minden nőnek ugyanaz az egy férfi tetszett volna. Na ugye! :)))

      Törlés