2009. szeptember 4., péntek

Batman panasza


Rossz, hogy én vagyok a Batman!
Ilyen hős, ha elmúlt hatvan,
Nyugdíjas lesz mindörökké,
Mivel totál halhatatlan.

Öreg leszek, le is esem
Kék egekből egyenesen,
Rossz emberek rámtalálnak,
S megagyalnak istenesen!

Oly rossz lenni denevérnek,
Ízét utálom a vérnek,
Úgy kívánnék falni paszulyt,
Mit a kispiacon mérnek!

Hadd legyek én szürke átlag,
Kit az égen sosem látnak
Röpködni, mert légi huzat
Rosszat tesz a csúzos hátnak!

Batman lenni nem akarok,
Oldalamon satnya karok
Fityegjenek, s szóljon rólam
S nékem átlag-nagypapa-rock!

3 megjegyzés:

  1. Szerintem a szürke átlagon már túlnőttél rajongótáborod gyarapodása alapján :D

    Szóval a rock rólad szól majd, a nagymamarajongóknak :D

    VálaszTörlés
  2. Kezdek kifogyni az anyagiakból... Sokba kerül ezt a sok embert lefizetni, hogy rajongjanak... ;-)))
    Rock a koma! :D
    Szepy a Zírkáló :)

    VálaszTörlés
  3. Hé, csak én vagyok itt ingyen? :D

    VálaszTörlés