2010. március 5., péntek

Bombariadó


Bomba riad: Jaj, segítség!
Miért ürül ki a pláza?
Tűz lesz majd és jó sok giccs ég,
S tűzszerészt hő-ideg ráz a

Gondolatra, hogy ide be
Jöjjön engem keresendő?
Jaj, ha kiszagol az ebe,
Benyel majd a kutyabendő!

Eldöntöttem, megjavulok,
S nem robbanok fel azért se,
Csöndes leszek, mint bősz tulok
Által földbe döngölt vércse.

De hisz’ én csak csoki-bomba
Vagyok, rólam vak a lárma!
Fogják el, a bűnöst nyomba’
Mostan, ízibe, de már ma!

Csukják e telefonálót
Le, s ne szabaduljon soha,
Pók fonjon rá fülszőr-hálót,
S nője be északon moha!

2 megjegyzés:

  1. Sehol nincs még megjegyzés? Én csak az első oldalt néztem, ez a vers a legrégebbi, de mindegyik tetszik. Talán ez a legjobb a csokibomba-ötlettel. A GothArt-on ajánlom ezt a verset, hasonló ötlet van benne: http://gothart.hu/?q=art/27299-csabito-fekete18

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nincs megjegyzés! Brühühühü!!!
      Kösszy az ajánlást! :)

      Törlés